Poniżej prezentujemy zestawienie YouTube Ads Leaderboard – 10 najpopularniejszych w Polsce reklam na YouTube w 2017 r. W top 10 znajdziecie aż 3 spoty Allegro oraz 2 Coca-Cola Polska.
Miłego oglądania i inspiracji przy tworzeniu własnych …
1. Miejsce pierwsze w zestawieniu zajęła reklama trasy koncertowej „Męskie granie Orkiestra” – organizowanej przez Żywiec. To oficjalny teledysk do utworu „Nieboskłon” z udziałem Moniki Brodki, Tomasza Organka oraz Piotra Roguckiego.
Marka: Żywiec, Agencja Kreatywna: VML, Agencja Mediowa: SMG
2. Miejsce drugie należy do marki Play za spot przygotowany z okazji 25 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy „Stary Człowiek i może”. Spot został stworzony przez jednego z polskich Youtuberów. Play za każde obejrzenie spotu wpłacał pieniądze na konto WOŚP.
Marka: Play, Agencja kreatywna:
Agencja Mediowa:3. Ostatnie miejsce na podium należy do Banku ING za spot Poznaj historię Stefana #weekending.
Marka:
, Agencja Kreatywna: , Agencja mediowa:4. CLEO – Coraz bliżej Święta #Dziękuję dla Coca – Coli
Marka: Coca-Cola Polska, Agencja Kreatywna:
, Agencja mediowa:5. Gang Świeżaków 2
Marka: Biedronka, Agencja Kreatywna: Duda Polska, Agencja mediowa: MEC
6. To czego szukasz, jest bardzo blisko… I Bal – Allegro po raz pierwszy
Marka: Allegro, Agencja kreatywna: Agencja bardzo, Agencja mediowa: Allegro
7. Jajka Hatchimals UNBOXING Open BOX
Marka:
, Agencja kreatywna: , Agencja mediowa:8. Podziel się tym, co masz cennego I Czego szukasz? I Talizman – Allegro po raz drugi
Marka: Allegro, Agencja kreatywna: Agencja Bardzo, Agencja mediowa: Allegro
9. Wyciśnij z życia jak najwięcej …I Lemoniada – Allegro po raz trzeci
Marka: Allegro, Agencja kreatywna: Agencja Bardzo, Agencja mediowa: Allegro
10. Historia pewnej miłości … I Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling – Coca-Cola Polska po raz drugi
Marka: Coca-Cola Polska, Agencja kreatywna:
, Agencja mediowa:Czekamy z niecierpliwością na to co pokaże nam najbliższy rok. Czy tendencja do prowadzenia Allegro na tle innych dużych brandów się utrzyma? Czy może inna marka nas w tym roku zaskoczy?
Najnowsze komentarze