
Zespół Marketing Support
Nie jesteśmy typową firmą – jesteśmy ludźmi, którzy tworzą zgrany ekspercki zespół z zakresu strategii marketingowych, doradztwa personalnego, brandingu i reklamy off-line i on-line.
Przede wszystkim Marketing Support to odpowiedź na Twoje pytania!
Jak w ogóle promuje się markę i biznes? Co mam zrobić, by moja firma była zauważona pośród wielkich firm, u których nad marką, wizerunkiem, promocją i reklamą pracuje sztab ludzi? Jak mam się wyróżnić? Jak sprawić, by ludzie kojarzyli moją firmę, by ją znali?
Jak rozkręcić biznes i zyskać nowych klientów? Jak dotrzeć do ludzi spoza kręgu znajomych i poszerzyć pole działania? Gdzie są moi potencjalni klienci?
Co powinna mieć profesjonalna strona www
Może powinienem odświeżyć swoją stronę www lub zbudować na nowo? Czy obecna jest nowoczesna i wystarczająco estetyczna? Czy jest funkcjonalna? Czy ma wszystko, czego moi klienci na niej poszukują? Czy opisałem wszystko i czy moje teksty są jasne i atrakcyjne?
Co zrobić, by być wyżej w wyszukiwarce Google
Jak pokonać konkurencję w wynikach Google? Co zrobić, by mieć wyższe pozycje, by więcej ludzi dowiedziało się o mojej firmie? Dlaczego inne strony są widoczne, a moja ciągle nie?
Czy warto zainwestować w ulotki czy plakaty
Czy to wciąż dobra forma reklamy? Jak powinienem zaprojektować ulotkę, by była czytelna? Gdzie znajdę profesjonalnego grafika? Co drukowane materiały reklamowe powinny mieć, by dotrzeć do odbiorców?
A może reklama na autobusie, w gazecie lub w telewizji
Może warto pomyśleć o reklamie w autobusie, tramwajach? W gazecie? A może reklama w radio? Reklama na największym portalu w Polsce?
Czy mailing i newslettery to dobry pomysł
A może dostarczę ofertę przez internet, na przykład bezpośrednio do skrzynek mailowych klientów? Może tak dotrę do nowych klientów, tak ich zainteresuję? Tylko znowu: jak to najlepiej zrobić? Jak zrobić, by było skuteczne?
O co chodzi z tymi wszystkimi zasięgami i efektami kampanii
Czy ktoś mi objaśni te skomplikowane terminy przy statystykach reklam? Jak się mierzy reklamy? Jakie są najlepsze narzędzia? Gdzie sprawdzę, czy reklama jest skuteczna? Jak w ogóle to się robi?
Dlaczego wszystko jest takie drogie
Może da się wszystko taniej zrobić? Czemu mam tyle płacić? A jak nie przełoży się to na sprzedaż? Czy jest szansa na wypromowanie marki mniejszym kosztem?
W co powinienem zainwestować? Czy na pewno będą skuteczne? Co robią moi konkurenci? Gdzie jest moja grupa docelowa?
Tyle tych ofert dostaję, że nie wiem, którą wybrać! Może ktoś mógłby mi w tym pomóc? Porównać i wskazać najlepsze? Wytłumaczyć, co zawierają i która będzie dla mnie najkorzystniejsza?
Może czas pomyśleć o Facebooku
Chyba jest tam sporo klientów? Warto może założyć własny fanpage i poprowadzić kampanie reklamowe? A może wrzucić jakiś konkurs czy atrakcyjne promocje, by zwiększyć sprzedaż i przy okazji nawiązać dialog z klientami? Co jednak tam pisać? Co zamieszczać, jak to wszystko się prowadzi?
Może warto wykorzystać kupon na AdWords
Słyszałem coś o Google AdWords, więc może w tym kierunku warto pójść? Może dostałem jakiś promocyjny kupon do wykorzystania? Ale jak to się prowadzi? Co tam się zamieszcza? Jakieś słowa kluczowe i treść reklamową? Czy bezpieczne i efektywne jest robić to samemu?
… tych pytań może być wiele, wiele więcej! Ale czy czytając je rozpoznajesz trochę siebie? Wydaje Ci się to znajome? Miałeś podobne przemyślenia? Sam, przeglądając różne oferty, nie wiedziałeś, na co się zdecydować? Lub – co gorsze – podjąłeś złą decyzję? A może decyzja nie była do końca zła, tylko wykonanie niewłaściwe i podejście z komunikatem nietrafione do miejsca reklamowego?
Jako właścicielka Marketing Support napiszę: Doskonale to znam. Przez lata, pracując bezpośrednio z klientami, a w późniejszym czasie prowadząc zespół handlowców oferujących klientom liczne rozwiązania reklamowe, spotykałam się z tego typu zmartwieniami. Bardzo często klienci nie wiedzieli, co kupują, dlaczego im to proponujemy, co oznaczają poszczególne elementy z naszej oferty, jak je czytać, jak interpretować samą ofertę, a później wyniki z przeprowadzonych działań.
Często też rozmawiałam z klientami na temat przeprowadzonych do tej pory działań, co zrobili, co im się sprawdziło, a co nie. Wielokrotnie później, po głębszej analizie dotychczasowej działalności reklamowej, dochodziliśmy wspólnie do wniosku, że jednak wcześniejsze działania reklamowe, jak chociażby reklama w Google, mogły przynieść rewelacyjne efekty oraz zwrot z poniesionych wydatków.
Ważne było to, w jaki sposób działania te zostały przeprowadzone. Jak przygotowane, zoptymalizowane i zinterpretowane. A do tego potrzebna jest odpowiednia wiedza i doświadczenie.
Marketing Suport tę wiedzę posiada i chętnie się nią dzieli. Dla nas ważna jest współpraca z klientem i znalezienie dla niego jak najlepszych obszarów do rozwoju biznesu i szans na promocję, ponieważ „połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces.” (Henry Ford)
Zachęcamy do zapoznania się z naszą Ofertą!